اجرای تحسین برانگیز پرتره شهید دکتر مصطفی چمران در برنامه عصر جدید

اخبار و مقالات

اجرای تحسین برانگیز پرتره شهید دکتر مصطفی چمران در برنامه عصر جدید

اجرای تحسین برانگیز پرتره شهید دکتر مصطفی چمران در برنامه عصر جدید دوران دفاع مقدس یکی از عرصه‌های بزرگ نمایش اتحاد و همدلی میان نیروهای نظامی و غیرنظامی بود چراکه مردم ایران در طول هشت سال همواره با حفظ روحیه ایثار و از خودگذشتگی به یاری رزمندگان شتافتند و از جان خود و نزدیک‌ترین عزیزانشان گذشتند تا در نبرد حق علیه باطل مشارکت نمایند و ثمره این از خودگذشتگی و نثار خون شهیدان گلگون کفن ، پیروزی در جنگ تحمیلی 8 ساله بود .

اجرای تحسین برانگیز پرتره شهید دکتر مصطفی چمران در برنامه عصر جدید

اجرای تحسین برانگیز پرتره شهید دکتر مصطفی چمران در برنامه عصر جدید
 
دوران دفاع مقدس یکی از عرصه‌های بزرگ نمایش اتحاد و همدلی میان نیروهای نظامی و غیرنظامی بود چراکه مردم ایران در طول هشت سال همواره با حفظ روحیه ایثار و از خودگذشتگی به یاری رزمندگان شتافتند و از جان خود و نزدیک‌ترین عزیزانشان گذشتند تا در نبرد حق علیه باطل مشارکت نمایند و ثمره این از خودگذشتگی و نثار خون شهیدان گلگون کفن ، پیروزی در جنگ تحمیلی 8 ساله بود .
 
هلدینگ تفریحی گردشگری پارس گستران (ایران فان) در راستای انجام وظیفه و ادای دین و پاسداشت یاد شهیدان دفاع مقدس بویژه شهید والا مقام " دکتر مصطفی چمران "، که براستی  می توان  ایشان را نمونه کامل شجاعت و شهامت و ایثار دانست اقدام به ساخت پرتره این شخصیت مطرح دفاع مقدس با روش خاص هنری نمود ،  که برای نخستین بار در کشور اجرا شده است .
هنر ترسیم پرتره شهید دکتر مصطفی چمران با جمع آوری وسایل و تجهیزات مورد نیاز جبهه و جنگ  و مرتبط با این شهید بزرگوار و چیدمان دقیق آنها  منجر به خلق اثری بی همتا شده  اثری هنرمندانه و جذاب که خلق آن بسیار پر زحمت و زمان بر بوده و طی دو ماه طراحی و ساخته  شد و در بهمن ماه سال جاری و همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پس از نمایش خیره کننده و تحسین برانگیز در برنامه عصر جدید، در مجموعه رویا پارک رونمایی شد..
این اثر ترکیبی است از هنر چیدمان و تکنیک‌های خطای دید که از  نگاه اول و هر نمایی غیر از زاویه اصلی که به آن  نگاه کنید صرفا تعدادی لوازم و تجهیزات نظامی چیده شده و به ظاهر در هم را می‌بینید اما با قرارگرفتن در زاویه دقیق و خاصی که برای آن مشخص شده چهره شهید دکتر چمران مشاهده می‌شود.
این اثر هنرمندانه و جذاب  در مرحله نیمه نهایی برنامه عصر جدید به نمایش درآمد و مورد تحسین و  استقبال شدید  داوران و مخاطبان  قرار گرفت.
هلدینگ گردشگری  ایران فان مفتخر است با همکاری هنرمند مطرح کشور آقای صالح سخندان ،  چنین اثر فاخر و ارزشمندی را خلق نمود و پس از ارائه موفقیت آمیز آن در برنامه تلویزیونی عصرجدید ، اکنون افتخار دارد در مجموعه رویا پارک (موزه خطای دید ) تهران ، میزبان هموطنان عزیز و علاقه مندان  برای بازدید حضوری از این اثر هنری بی بدیل می باش

نظرات کاربران

شما هم می توانید در مورد این خبر نظر بدهید

افزودن نظر جدید